2013. március 7., csütörtök

El kell mondanom Neked valamit...

Kedves Látogató!

Örülök, hogy itt vagy. Feltételezem, hogy vagy tanár szeretnél lenni, főiskolára, egyetemre jársz, de az is lehet, hogy már diplomáddal a zsebedben tanári pályára léptél.
Gondolom, rengeteg kérdésed van:

"Hogy tartsak rendet az órámon?"
"Hogy érjem el, hogy rám figyeljenek, tanuljanak?"
"Milyen módszereket érdemes használni?"
 ... és még sorolhatnám, igaz?
Ha így van, jó helyen jársz.
Két fontos dologgal kezdeném:
  • AZ ELSŐ: hogy megoldhatatlan probléma nem létezik, csak tehetetlen ember!
  • A MÁSODIK: hogy Te nem ez a kategória vagy, hiszen most is azért keresgélsz, hogy választ találj egy olyan kérdésre, ami éppen foglalkoztat.
Én az a típus vagyok, aki ha nem tud valamit, addig olvas, keresgél, amíg választ nem talál a kérdésére.
De ezekre a kérdésekre nem igazán találtam megnyugtató választ. Hogy miért? Mert csak az évek során gyűjtött tapasztalat az, ami választ adott a nyugtalanító kérdéseimre. OLVASS TOVÁBB, KÉRLEK!

Nyugi, nem ez a nagy "titok", amit el akartam mondani!

Neked kérdéseid vannak, nekem tapasztalatom.
Úgyhogy nagyon szívesen segítek, ha szeretnéd.

És ha sürgősebb, hogy választ kapj a kérdésedre, mint ahogy én haladok a blog írásával, írj nekem e-mailt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése